KATEGORIA: Komunikaty, Środowisko
Zachęcamy do skorzystania z Programu likwidacji wyrobów zawierających azbest. Rozpoczęła się właśnie tegoroczna edycja tego programu. Uprawnionymi do skorzystania z programu są osoby fizyczne, które posiadają prawo własności lub zarządzające nieruchomościami na terenie naszej gminy, na których znajduje się azbest. Kluczową informacją, którą należy podać we wniosku jest zakres prac objętych wnioskiem oraz ilość azbestu. Zakres prac dzieli się na:
Do wniosku należy dołączyć:
W przypadku wnioskodawców zajmujących się produkcją, przetwarzaniem i obrotem produktami rolnymi – obowiązkowo należy wypełnić oświadczenie o pomocy de minimis w rolnictwie oraz formularz informacyjny.
Przypominamy również wnioskodawcom o obowiązku złożenia do Wydziału Administracji Architektoniczno – Budowlanej Starostwa Poznańskiego przed realizacją zgłoszenia prac związanych z demontażem azbestu.
Powiat Poznański pokrywa 100% kosztów związanych z likwidacją wyrobów azbestowych (demontaż, odbiór, transport oraz unieszkodliwienie).
Wnioski można składać w godzinach pracy Urzędu Gminy w Rokietnicy poprzez wrzucenie go do urny znajdującej się w budynku C, przesłanie pocztą lub poprzez platformę ePUAP. W razie wątpliwości zachęcamy Państwa do kontaktu z Referatem Ochrony Środowiska pod nr 61 89 60 631 lub poprzez e-mail: lidia.przybysz@rokietnica.pl.
Termin składania wniosków do urzędów gmin mija 30 lipca 2021 r.
Załączniki:
Dowiedz się pierwszy o nadchodzących imprezach kulturalnych i wydarzeniach z życia Gminy Rokietnica!
regulamin Akceptuję warunki regulaminu