Aktualności

Zmiana zasad obsługi klienta w Wydziale Administracji Architektoniczno-Budowlanej Starostwa Powiatowego w Poznaniu

data publikacji: 29/06/2020

KATEGORIA: Komunikaty

Mając na uwadze sytuację w kraju i jednocześnie wychodząc naprzeciw naszym mieszkańcom, Starosta Poznański podjął decyzję o kolejnych zmianach zasad obsługi klienta w Wydziale Administracji Architektoniczno-Budowlanej przy ul. Jackowskiego 18 w Poznaniu.

Od poniedziałku tj. 29 czerwca br. możliwe jest przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa:

– osobiste składanie wniosków – sekretariat wydziału – pokój nr 010,
kontakt tel.: 61 84 10 504, 61 84 10 550, 61 84 10 549, 61 84 10 851.

– osobisty odbiór dokumentacji i dzienników budowy – pokój nr 009.
kontakt tel.: 61 84 10 513, 61 84 10 702, 61 84 10 728,

W trosce o bezpieczeństwo klientów oraz ze względu na brak możliwości zachowania rygorów sanitarnych, nadal wstrzymany jest osobisty kontakt z pracownikiem merytorycznym prowadzącym daną sprawę. Tym samym zachęcamy wszystkich do kontaktu mailowego i telefonicznego w obowiązujących, jak dotychczas, w godzinach od 11.00 do 13.00.

W urzędzie obowiązują zasady bezpieczeństwa, do których każdy mieszkaniec musi bezwzględnie się stosować. W przypadku odmowy ich przestrzegania, dana osoba nie zostanie wpuszczona do Starostwa Powiatowego w Poznaniu oraz podległych filii i jednostek organizacyjnych. Przypominamy również, że preferowanymi sposobami składania wniosków i odbioru dokumentów są przesyłki pocztowe/ kurierskie oraz e- usługi.

Zachęcamy do bieżącego śledzenia stron internetowych: www.bip.powiat.poznan.pl i www.powiat.poznan.pl, na których są zamieszczane aktualne informacje.

Źródło: https://powiat.poznan.pl/komunikaty/

Mapa – wyszukiwanie adresów

NEWSLETTER

Dowiedz się pierwszy o nadchodzących imprezach kulturalnych
i wydarzeniach z życia Gminy Rokietnica!