KATEGORIA: Komunikaty
Szanowni Państwo,
Ministerstwo Cyfryzacji wezwało Gminę Rokietnica w ramach Konkursu Grantowego „Granty PPGR – Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym” o dokonanie weryfikacji poprawności danych w złożonych oświadczeniach.
Konsekwencją jest konieczność uzupełniania złożonych przez Państwa oświadczeń dokumentami (zaświadczeniami lub innymi dokumentami wystawionymi przez instytucje organów publicznych) potwierdzającymi:
W związku z powyższym konieczne jest dostarczenie przez Państwa dokumentów potwierdzających:
UWAGA! Informacje takie jak zeznania osób fizycznych, nie stanowią podstawy do uznania prawidłowego poświadczenia zatrudnienia w PGR.
Dokumentami, które umożliwią pozytywną weryfikację wniosków w gminie, będą:
1) oryginały dokumentów;
2) poświadczona za zgodność z oryginałem (przez notariusza albo występującego w sprawie pełnomocnika strony będącego adwokatem, radcą prawnym, rzecznikiem patentowym lub doradcą podatkowym) kopia dokumentu.
Istnieje także możliwość uzyskania potwierdzenia za zgodność z oryginałem przez pracownika Urzędu Gminy. W tym przypadku należy zgłosić się do Urzędu z oryginałem oraz kserokopią dokumentu.
Pracownik dokona potwierdzenia po okazaniu oryginału. Potwierdzenie zostanie wpięte do akt sprawy i traktowane jak oryginał.
Termin złożenia dokumentów upływa z dniem 8 grudnia 2021 r. włącznie.
Z uwagi na krótki termin, we wnioskach o wydanie zaświadczenia i odpisu aktu stanu cywilnego, prosimy o podanie numeru telefonu kontaktowego.
Przed przybyciem z dokumentami do Urzędu Gminy Rokietnica w celu weryfikacji poprawności złożonych oświadczeń, należy umówić termin wizyty pod numerem telefonu: 61 89 60 619 lub 61 89 60 634.
UDZIAŁ W PROCESIE APLIKACJI O GRANT GWARANTUJĄ WYŁĄCZNIE OŚWIADCZENIA UZUPEŁNIONE DOKUMENTAMI W WYZNACZONYM TERMINIE.
Dowiedz się pierwszy o nadchodzących imprezach kulturalnych i wydarzeniach z życia Gminy Rokietnica!
regulamin Akceptuję warunki regulaminu